(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-MBDRN35G'); window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-W6991XZT3D');

Usuniemy każdą awarię —

Zgłoś awarię

Krok 1

Wybierz termin

W poniżej wyświetlonym panelu rezerwacyjnym wybierz dogodny dla siebie termin przyjazdu naszej ekipy serwisowej do wskazanego przez Ciebie miejsca celem usunięcia awarii.

Krok 2

Opisz urządzenie

Postaraj się wskazać nam wszystkie istotne informacje na temat zgłaszanej awarii – typ urządzenia, producenta, model, kod błędu, jeśli się wyświetlił oraz okoliczności wystąpienia.

Krok 3

Poczekaj na ekipę serwisową

Po prawidłowym przesłaniu danych w panelu rezerwacyjnym nasz oddział skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia oraz ustalenia dalszych szczegółów związanych z usunięciem awarii.

Skontaktuj się z nami!